fredag 5. juni 2009

Mitt kjaere kollektiv!

Franrike til naa:

Lese masse bok
Vandre i tynne brolagte gater
Stotre paa fransk
Sove lenge (dvs.: skolen begynner halv 11, og varer til halv 6 med en siesta paa to timer midt i. Er ganske lite fornoyd med akkurat det, for det blir litt vanskelig med de helt store foretakene i ukedagene da. Kanskje jeg rett og slegg maa adoptere din dognrytme, Amund, og utnytte natten?)
Mye alenetid. Alene (som aktivitet) har overraska positivt. Begynner aa bli kjent med non folk; ei doktorgrqdskandidat frq USA, en geografistudent fra Japan og en sykepleier fra Nederland. Alle er rundt 30, jeg er litt attpaakladd.

I gaar satt jeg i park og leste Wolf, saa kom en kar syklende forbi og sa "Bonjour blanche madame!". Det syntes jeg var festelig.

Naa maa jeg stikke til klasserommet litt.

mange klemmer fra Stine

3 kommentarer:

amund sa...

jeg synes det høres fint ut, det der.

Live Maria sa...

Stiiineeeee - jeg savner deg!! Også savner jeg mariamundsilje! Gleder meg til å komme på besøk til dere snart :)

Gruspose sa...

det er svaert saa fint!

gleeeeder meg jeg og, Live!