onsdag 24. juni 2009

Et siste pip fra kontinentet

Naa er det plutselig helt paa tampen av oppholdet, det har gaatt helt enormt fort! Dagene er superbra; jeg fikk beskjed om at jeg heldigvis kommer inn paa master allikevel, vaeret er fint, og jeg koser meg stadig med mat og boeker og folk. Om to dager reiser jeg til Paris, regner med at det blir enormt bra! Der skal jeg foerste dagen henge med to amerikanske jenter fra skolen, vi skal se paa Picassobilder og spise "THE best chocolate in the whole world, I'm not kidding" under eifeltaarnet. Ogsaa skal jeg moete Vilde og hennes kjaere. Haaper paa a faa syklet rundt masse, faa Amelie-foelelse i Montmartre, sitte paa uttallige cafeer, og gjoere mitt beste for ikke aa bli kvalt av enorme mengder turister.

Og sist men ikke minst; jeg GLEEEEDER meg til aa se dere igjen om 5 dager! (Om dere er pa sogn paa tirsdag er dere herved invitert paa ost, broed og vinkveld, jeg rasker med litt snadder fra PAERRIS.)

Ingen kommentarer: